Hyppää pääsisältöön

Miten aloittaa Flutter-ohjelmointi ja luoda ensimmäinen projektisi

Flutter on Googlen kehittämä avoimen lähdekoodin käyttöliittymäkehys, jonka avulla voit luoda natiivin näköisiä sovelluksia sekä iOS

että Androidille yhdellä koodipohjalla. Se on nopeasti kasvattanut suosiotaan kehittäjien keskuudessa, koska se mahdollistaa nopean kehitysprosessin ja upean suorituskyvyn. Tässä blogikirjoituksessa käymme läpi, miten voit aloittaa Flutter-ohjelmoinnin ja luoda ensimmäisen projektisi.

Spybot -ohje

Aloita lataamalla Spybot täältä: www.spybot.fi
Käynnistä asennusohjelma ja seuraa asennusohjeita.

sb-etu.jpg

Klikkaa suurennuslasia aloittaaksesi scannaus. Kone käy läpi tiedostoja
etsien haittaohjelmia ja rekisteritietoja.

scanning2.jpg

Scannauksen edistymisen näet alhaalta.

LEIKEPÖYDÄN KÄYTTÖ


Leikepöydän avulla tekstiä tai kuvia voidaan siirtää (tai kopioida) joko dokumentista toiseen tai eri kohtaan samassa dokumentissa.SIIRRETTÄVÄN/KOPIOITAVAN OSAN VALINTA

Tekstistä haluttava osa tulee valita ensin maalaamalla se. Siirrä hiiren kursori haluamasi alueen alkuun, paina vasen nappi pohjaan ja vie kursori (hiiren nappi pohjassa) haluamasi alueen loppuun. Vapauta nappi ja alue näkyy "maalattuna".

cp2.gif

Tilaa aihepiirin Muita RSS-syöte